Owned Media

Owned Media

 Owned media refererer til de kanaler, som en virksomhed selv ejer og kontrollerer, såsom hjemmesider, blogs, e-mail-lister og sociale medieprofiler. Det er en central del af en digital strategi, da det giver fuld kontrol over budskaber, indhold og branding.

Har du hørt om Owned Media?

Forestil dig, at du har en platform, hvor du bestemmer reglerne, og hvor dit budskab kan blive leveret direkte til din målgruppe – uden afhængighed af tredjepart. Det er essensen af owned media. Det er din virksomheds hjem på nettet, hvor du skaber forbindelser, styrker brandet og bygger langsigtet værdi.

Hvorfor er det vigtigt at lære om Owned Media?

Owned media er alle de medier, hvor virksomheden selv har kontrol over budskaber og timing. Kommunikation gennem disse medier er ofte mere troværdigt, pålideligt, og ofte er der stor mulighed for at være engagerende og involverende i indholdet. Og så har du fordelen af at have fuld rådighed over medierne, så kommunikation kan blive præcist, som du ønsker det. Det kræver dog også en vis form for forsigtighed, da det er din kommunikation på disse medier, som skal skabe langt den meste trafik til din hjemmeside.  

En hjemmeside er ofte det vigtigste owned media, og det er netop den, som vi optimerer med indhold, læsevenlighed og teknisk SEO, så du kan få maksimalt ud af dit owned media og skabe en god konverteringsrate

Ønsker du hjælp til at sikre, at din hjemmeside skaber de bedste resultater muligt, så kontakt os i dag og få råd af et kompetent SEO bureau som forstår at skabe vækst. 

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til din SEO-strategi, eller overvejer du at investere i konverteringsoptimering? Kontakt Founder & CEO, James Raney og få en dialog om dit kommende projekt.

Book et møde

Udfyld nedenstående formular og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.