Diætisthuset

Diætisthuset havde de mistet mere end 50% af deres organiske trafik efter en migrering til deres nye website. Sådan hjalp vi dem.

Arctic Outdoor

Sådan gik Arctic Outdoor fra hovedsageligt betalte annoncer til en markant stigning i både organisk trafik og forretningsrelevante keywords.

Nordic Weaving

Nordic Weavings brug af forretningsrelevante keywords har givet dem en stigning på 179,5% i organisk trafik og +53% i organiske visninger.

Comforth Scandinavia

Sådan fik Comforth Scandinavia en højere rangering og en stigning på 659% i organisk trafik på 9 måneder.

Farveladeland

Sådan blev Google den primære trafikdrivende kanal for Farveladeland. En fortælling om flotte lamper, utallige farver og finurlige fisketallerkner.

Litobyg

Sådan fik Litobyg +89% flere organiske besøgende, og mere end +102% flere keywords på side 1 – på blot 6 måneder.

Kortspecialisten

Kortspecialisten ønskede at øge hjemmesidens organiske trafik med målet om at etablere sig blandt Danmarks førende webshops inden for kort og plakater.